Uvjeti korištenja
Uvod
Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija suvenira koji su ponuđeni na ovim stranicama. Biljarica.hr internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Prodavatelj je „BILJARICA, vl. Maja Gašparić“ (dalje u tekstu Biljarica), a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem transakcijskog računa.
Naručivanje
Kupac naručuje suvenir ili suvenire putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan suvenir, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, euro (eur). Izražene cijene su cijene bez troškova dostave, koji se izračunavaju pri završetku kupnje. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni suvenir te spremanjem istog u košaricu. Svi suveniri se rade po narudžbi.
Biljarica će obavijestiti kupca što je prije moguće o svakom nestanku tj. nemogućnosti izrade suvenira. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja. Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.
Sigurnost plaćanja
Naručeni suveniri plaćaju se uplatom na račun (bankovna transakcija). Kod ove vrste plaćanja, paket će biti poslan nakon što uplata bude vidljiva na našem računu. Ako je adresa za isporuku suvenir drugačija od one koja je navedena na fakturama, tada fakturirane cijene moraju biti plaćene prije isporuke.
Isporuka
Dostava se vrši putem Kiosk tisak, Hrvatske pošte ili BOXNOW, a narudžbe šaljemo u roku 2 do 3 radna dana od narudžbe. Naručeni suveniri pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati suvenir dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ukoliko kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem Biljarica webshopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.
Reklamacije i povrati
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
Isporuka robe koja nije naručena
Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Rok za podnošenje reklamacije je 14 dana od primitka paketa. U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor prodavatelju i to e-mailom na shop@biljarica.hr ili na adresu: Biljarica, Luke Ilića Oriovčanina 3, 10000 Zagreb. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj računa i svoje ime i prezime. Biljarica će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije na shop@biljarica.hr kako bi se ista uvažila na temelju naknadnog fizičkog dokaza. Ova oštećenja ne odnose se na vidljiva vanjska oštećenja prilikom preuzimanja paketa od dostavljača. Biljarica će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Biljarica. Ako je roba prilikom preuzimanja od dostavne službe oštećena i ukoliko kupac uoči razlog za reklamaciju radi manipulacije u dostavi, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije vezane uz transport i dostavu prijavljene nakon isporuke dostavljenih suvenira, prodavatelj neće moći uvažiti. Preduvjet za povrat proizvoda jest da suvenir nije korišten i da se prodavatelju vraća u identičnom stanju u kojem je preuzet od strane kupca, u originalnom pakiranju, s deklaracijom te pripadajućim računom i dokumentacijom. Ne odobravamo povrate korištenih, a ispravnih suvenira.
Obavijest o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, trebate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, na adresu Biljarica, Bolnička cesta 93, 10000 Zagreb ili elektroničkom poštom na shop@biljarica.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, nakon što zaprimimo povrat robe ili nakon što pošaljete dokaz da je roba poslana. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat novca. Robu vratite ili je predajte bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Troškove povrata robe snosi kupac.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi se ovdje možete elektronički ispuniti i poslati (e-poštom ili poštom). Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Proizvod mora biti vraćen u ispravnom, nekorištenom stanju te u originalnom, neoštećenom pakiranju i popunjenim obrascem za odustajanje. Proizvod s pratećom dokumentacijom potrebno je dostaviti osobno ili putem kurirske službe na sljedeću adresu:
Biljarica, Luke Ilića Oriovčanina 3, 10000 Zagreb
Pisani prigovor potrošača
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor Biljarica, obrt za dizajn i izradu suvenira. Biljarica vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem e-maila shop@biljarica.hr ili putem pošte na adresu Biljarica, Luke Ilića Oriovčanina 3, 10000 Zagreb. Kako bi što je moguće brže riješili Vaš prigovor, predlažemo slanje e-maila. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj računa i svoje ime i prezime. Biljarica će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora. Želimo zadovoljne kupce, sigurni smo da ćemo Vaše eventualne prigovore riješiti na obostrano zadovoljstvo. Ako slučajno ne bi bili zadovoljni, više informacija o rješavanju prigovora i o Vašim pravima možete pronaći ovdje: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Zaštita osobnih podataka
Prodavatelj prikuplja osobne podatke kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa sa kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
Pristup newsletter bazi i bazi kupaca s osobnim podacima kupaca ima samo Biljarica.
Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog suvenira). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Biljarica po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke kupaca.
Biljarica ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuju transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.
Općenito
Biljarica zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje biljarica.hr stranici. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Usluge koje Vam pruža biljarica.hr internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Biljarica nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam Biljarica nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Biljarica ne može garantirati da će usluge na biljarica.hr odgovarati Vašim potrebama. Biljarica također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da se javite na broj +385 91 5111664 ili na e-mail shop@biljarica.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Na biljarica.hr internet prodavaonici se primjenjuju zakoni RH te se podaci korisnika/platitelja neće davati ili prodavati trećim osobama.
Izjava o odgovornosti
Ne preuzimamo nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način vi koristiti informacije o suvenirima. Opisi suvenira nisu medicinski savjeti kao ni savjeti za postavljanje dijagnoze ili terapije vaših problema. Publikacije i sadržaj koji se nalazi na stranicama ili bilo koji njihov dio ne može smatrati dovoljnim temeljem za donošenje medicinskih, osobnih, financijskih ili poslovnih odluka. Dio proizvoda na biljarica.hr internet trgovini su suvenirski i nisu namijenjeni korištenju kao preparativna kozmetika. Biljarica ne jamči da fotografije suvenira u potpunosti odgovaraju izgledu samog suvenira jer je svaki suvenir ručno rađen i pakiran. Za moguće nenamjerne greške kod opisa suvenira ne odgovaramo. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.
Obavijesti o promjenama
U slučaju promjena vezanih za pravila o poštivanju privatnosti obavijest će biti objavljena na naslovnoj stranici Internet stranice s ciljem upoznavanja korisnika.
Biljarica obrt za dizajn i izradu suvenira, vl. Maja Gašparić
Luke Ilića Oriovčanina 3, Zagreb
Biljarica j.d.o.o.
L. I. Oriovčanina 3, Zagreb
Email: shop@biljarica.hr
mob. 091 5111 664
